از همه جا از همه رنگ
خلاصه قسمت های اخر فریحا , نسبت ایلین و سونردر فیلم روزی روزگاری , ماشین لامبرگینی , مدل اتاق کودک , آهنگ رضا صادقی عاشقتم , مدل مانتوتابستانه , قسمت آخرسریال ترکی فاطما گل , خلاصه فیلم فریحا , امیشا پاتل وهمسرش , مدل کفش زیر مانتو

فارس: يك متخصص تغذيه گفت: انجام ورزش‌هايي مانند دويدن، پريدن، واليبال، فوتبال و ژيمناستيك كه با تحمل وزن بدن همراه هستند موجب افزايش جذب كلسيم در بدن مي‌شود.

سيد‌ضياء الدين مظهري افزود: عدم بهره‌مندي از تغذيه مناسب و فعاليت‌هاي بدني لازم در طول زمان رشد، ممكن است موجب كاهش تراكم استخوان‌ها شود.

وي گفت: اسكلت و استخوان‌بندي استخوان‌ها نه تنها چارچوب و ساختار بدن را تشكيل مي‌دهد بلكه از اندام‌هاي داخلي محافظت مي‌كند و در خونسازي مشاركت دارد و به عنوان انبار كلسيم، فسفر و كربنات‌هاي بدن در تعادل اسيدي بازي، حفظ و هدايت اقلب فعل و انفعالات بدن مؤثر است.

اين متخصص تغذيه افزود: پوكي استخوان و از دست‌دادن تراكم استخوان‌ها ممكن است بين 30 تا 40 درصد با عوامل محيطي از جمله ميزان فعاليت شخص و نوع تغذيه مرتبط باشد.

مظهري گفت: بهبود كيفيت تغذيه و تغيير روش زندگي مي‌تواند تا حد قابل توجهي از پوكي استخوان و شكستگي آنها جلوگيري كند.
نوشته شده در تاريخ 2015-08-19 توسط dvdclub |
رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
حمل نخاله در تهران
جشن عروسی
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
دوربین مداربسته دیجی همکار
بهترین راه استفاده از خدمات لیزر
میز و صندلی تالاری
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
معرفی دینگ و ذکر تفاوت‌ها
روغن خراطین اصل
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
کیسه پرکن
گیفت کارت
انجام پایان نامه

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول | جراح مغز و اعصاب | آموزش کفپوش سه بعدی |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ