از همه جا از همه رنگ
خلاصه قسمت های اخر فریحا , نسبت ایلین و سونردر فیلم روزی روزگاری , ماشین لامبرگینی , مدل اتاق کودک , آهنگ رضا صادقی عاشقتم , مدل مانتوتابستانه , قسمت آخرسریال ترکی فاطما گل , خلاصه فیلم فریحا , امیشا پاتل وهمسرش , مدل کفش زیر مانتو
نگاهی به تجارت الکترونیکی بنگاه و بنگاه - معرفی یک نمونه ایرانی با خدمات رایگان

tile



تجارت الکترونیک چیست؟ (Electronic Commerce)
تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال‌های اخیر رشد بسیاری داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا ویا خدمات منتهی می‌شود. تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع‌تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید، تهیه و توزیع، جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونیک، کسب‌و‌کار الکترونیک است.

انواع تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیک را می‌توان از حیث تراکنش‌ها(Transactions) به انواع مختلفی تقسیم کرد که برخی از آنها عبارتند از: ارتباط بنگاه و بنگاه (B2B)

ارتباط بنگاه و مصرف کننده (B2C)
ارتباط مصرف کننده‌ها و شرکت‌ها (C2B)
ارتباط مصرف‌کننده با مصرف‌کننده (C2C)
ارتباط بین بنگاه‌ها و سازمان‌های دولتی (B2A)
ارتباط بین دولت و شهروندان (G2C)
ارتباط بین دولت‌ها (G2G)

در این اصطلاحات، حرف C مخفف Customer یا Consumer به معنای مشتری یا مصرف کننده، حرف B مخفف Business به معنای کسب‌و‌کار یا بنگاه و حرف G به معنای Goverment یا دولت است.
ارتباط بنگاه و بنگاه (B2B)
تجارت بنگاه با بنگاه یا اصطلاحاً Business-to-Business به معنای «معاملات تجاری بین تجار» مانند «تولیدکنندگان» با «بنکداران و فروشندگان عمده» یا «فروشندگان عمده» با «خرده فروشان» است. معمولاً در زنجیره ارزش هر کالا، چندین بنگاه قرار دارند تا کالا به دست مشتری برسد. هر یک از بنگاه‌ها ارزش افزوده‌ای بر محصول بنگاه قبلی اضافه کرده و آن را به بنگاه بعدی می فروشد. خرید و فروش هایی که بین این شرکت ها یا بنگاه‌ها انجام می‌شود را B2B می‌نامند. در این نوع تجارت، معمولاً حجم معاملات بسیار بالاست. به عبارت دیگر تجارت الکترونیک B2B به نوعی از تجارت الکترونیکی اطلاق می‌شود که ما بین دو کسب‌و‌کار به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت، اینترانت و یا شبکه‌های خصوصی صورت می‌گیرد. چنین مبادلاتی می‌تواند مابین یک کسب‌و‌کار و نیروهای خود و یا دیگر انواع بنگاه‌های اقتصادی صورت گیرد. همچنین تجارت B2B می‌تواند به صورت مستقیم بین یک خریدار و فروشنده و یا از طریق یک واسطه صورت گیرد که در دنیای تجارت الکترونیک این واسطه می‌تواند یک شرکت تجارت آنلاین بوده که مبادله خریدار و فروشنده را به صورت آنلاین واسطه‌گری می‌کند.
می‌توان به طور کلی بازارهای B2B را به دو صورت تقسیم کرد:
بازارهایی که فقط در یک حوزه خاص فعالیت دارند مانند : شرکت‌های صنعتی، الکترونیکی و غیره؛
بازارهایی که در جهت ارائه خدمات و محصولات به تمامی حوزه‌ها هستند مانند : شرکت‌های تولید لوازم دیجیتال، لوازم اداری و غیره؛
یکی از اهداف اصلی B2B تلاش برای خودکار کردن فرآیند مبادله و تجارت در جهت بهبود آن است، بنابراین می‌توان علاوه بر مبادله کالا، خدمات را نیز از طریق B2B به صورت الکترونیکی برای بنگاه‌ها فراهم کرد که شامل خدمات معاملات ملکی، خدمات گردشگری و مسافرتی، خدمات آنلاین امور مالی، پرداخت‌های آنلاین، مبادلات سهام، بانکداری و غیره می‌شود.

مزایای تجارت بنگاه با بنگاه
مزایای تجارت الکترونیک B2B بسته به نوعی که مورد استفاده قرار می گیرد می‌تواند متفاوت باشد ولی در کل این نوع تجارت شامل مزایای بسیاری است که برخی از آن‌ها عبارتند از:
بهبود ارائه خدمات و کاهش خطا
حذف کاغذ و کاهش هزینه‌های اداری
سرعت بالای انجام کار و تحویل سفارشات
حذف توزیع‌کنندگان و خرده فروشان که به کیفیت و قیمت خدمات و محصولات لطمه می‌زنند
امکان تولید سفارشی انبوه
کاهش هزینه و زمان برای خریداران
افزایش انعطاف‌پذیری در تولید
کاهش هزینه‌ها

شرکت جویشگر: ارائه‌دهنده خدمات بنگاه با بنگاه (B2B)
شرکت جویشگر از سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد. یکی از اقدامات اصلی جویشگر در این راستا راه‌اندازی پایگاه اینترنتی www.jooyeshgar.com به منظور فراهم کردن بستری مناسب برای تجارت الکترونیک کسب‌و‌کارهای ایرانی به وسیله ارائه خدمات تجارت شرکت با شرکت (business-to-business) به پیشه‌وران گرامی است.جویشگر یک وب‌سایت تبلیغاتی نیست، بلکه یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها، محصولات/خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها برای خرید محصولات/خدمات را نیز به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.
جویشگر در لغت به معنای موتور جستجو است و در بانک اطلاعات مشاغل جویشگر امکان جستجوی گسترده مشاغل، محصولات/خدمات و نیازمندی‌های آن‌ها وجود دارد. عضویت در سایت جویشگر کاملا رایگان و بسیار ساده است. برای عضویت کافیست به آدرس www.jooyeshgar.com/regadds مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم به عضویت سایت درآیید. با عضویت رایگان شما ضمن معرفی کسب‌و‌کار خود در گستره وب پارسی، می‌توانید پنج آگهی به رایگان برای محصولات/خدمات خود ثبت کنید.
جویشگر همچنین خدمتی دیگر برای کسب‌و‌کارهایی که تمایل به ارائه دریافت قابلیت‌های بیشتر دارند ارائه می‌کند که شامل انواع عضویت معتبر، نقره‌ای و طلایی است. برای توضیحات بیشتر در این زمینه به این صفحه www.jooyeshgar.com/help مراجعه کنید.
نوشته شده در تاريخ 2016-01-17 توسط dvdclub |
رپورتاژ
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
معرفی دینگ و ذکر تفاوت‌ها
روغن خراطین اصل
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
کیسه پرکن
گیفت کارت
انجام پایان نامه
سئو و بهینه سازی سایت و کسب درآمد از طریق آن
لیپوماتیک
نمایندگی برندها در ایران
سامانه جامع مشاغل شهرری
سامانه جامع مشاغل شهرری
دانلود پایان نامه های ارشد
قیمت پرینتر | قیمت سرور | خرید کالاهای دیجیتال
کاشت و طراحی ناخن به روش قالبی
فال حافظ
معرفی سایت اکسپرت سئو و خدمات تیم اکسپرت سئو

لینک های مفید
تالار | صندلی تالار | دانلود رایگان تحقیق |
تابلو سنکرون و پارالل دیزل ژنراتور | کاغذ دیواری | کاغذ دیواری |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ