از همه جا از همه رنگ
خلاصه قسمت های اخر فریحا , نسبت ایلین و سونردر فیلم روزی روزگاری , ماشین لامبرگینی , مدل اتاق کودک , آهنگ رضا صادقی عاشقتم , مدل مانتوتابستانه , قسمت آخرسریال ترکی فاطما گل , خلاصه فیلم فریحا , امیشا پاتل وهمسرش , مدل کفش زیر مانتو

 

 

 

دلایل عدم موفقیت در کاهش وزن


زمانی که مردم به سمت ورزش و پیروی از برنامه های غذایی خاصی رو می آورند تصور می کنند که بعد از مدتی جادویی اتفاق خواهد افتاد و وزن آن ها به طور قابل ملاحظه ای در اندک زمان کاهش می یابد. در حالی که باید گفت زمان و تلاش بسیار زیادی لازم است تا هدف مورد نظر حاصل شود.

حتی در بسیاری از مواقع علی رقم تمام تلاش ها و پیگیری ها، نتیجه خوبی به دست نمی آوریم. در ادامه به بعضی از مهم ترین دلایل عدم موفقیت در کاهش وزن ا شاره می کنیم.


1- عدم انجام فعالیت بدنی کافی: مقدار زمان انجام ورزش و شدت ورزش دو عامل موثر در مصرف کالری است. ورزش هایی نظیر ایروبیک، پیاده روی و دویدن منجر به مصرف مقدار زیادی کالری می شود در حالی که در ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری و شنا کالری کمتری مصرف می شود.


2- عدم خواب کافی: هورمون های زیادی در شب و در طول خواب فعال می شوند و در نتیجه می توان گفت که عدم خواب کافی توالی صحیح این هورمون ها را به هم می ریزد و به طور کلی هورمون کمتری آزاد می شود . به علاوه بیداری تا آخر شب منجر به مصرف هله هوله های مختلف نیز می شود که خود افزاینده وزن بدن است.


3- استرس زیاد: مطالعات نشان میدهد که استرس در خانم ها منجر به افزایش وزن می شود.


4- حذف وعده های غذایی: حذف وعده های اصلی غذایی منجر به گرسنگی شدید می شود و در نتیجه وعده بعدی غذا در حجم بسیار سنگین تناول می شود که منجر به افزایش وزن می گردد. بعلاوه مطالعات ثابت کرده است که بعد از 72 ساعت روز و عدم مصرف غذا ، سوخت چربی در بدن متوقف می شود و شروع به ذخیره چربی می کند.


5- مصرف غذاهای پر کالری : در هر زمان لازم است که میزان کالری هر غذایی که مصرف می کنیم سنجیده شود.

 

6- مصرف نوشیدنی های پر کالری: بسیاری از نوشیدنی ها سرشار از کالری هستند در صورتی که کمتر کسی متوجه این مقدار کالری مصرفی می شود.

 

7- بی خیالی و عدم توجه به رژیم ها غذایی و ورزش: بسیاری از مردم گمان می کنند که مصرف سالاد می تواند منجر به کاهش وزن شود و از طرفی گرسنگی آنها را بدون هیچ محدودیتی برطرف کند در حالی که باید گفت سالاد نیز در نوع خود می تواند سرشار از کالری باشد و منجر به افزایش وزن گردد. لذا حساسیت در انتخاب میزان و نوع سالاد نیز لازم است. از طرفی بعضی افراد گمان می کنند که بعد از ورزش می توان به میزان دلخواه غذا خورد در حالی باید توجه داشته باشید که در طی ورزش چه میزان کالری مصرف شده و میزان غذای خود را مطابق آن و یا کمتر تنظیم کنید. یعنی نوعی تعادل بین میزان مصرف کالری و سوخت کالری برقرار کنید.
منبع:salamatnews.ir

برنامه های غذایی, کاهش وزن, فعالیت بدنی, ایروبیک, عدم خواب کافی, استرس زیاد, بیماری, درمان بیماری, علائم بیماری, انواع بیماری, رژیم, رژیم غذایی, رژیم لاغری, رژیم لاغری دکتر کرمانی, بهداشت, وزارت بهداشت, بهداشت روان, بهداشت حرفه ای, ایمنی و بهداشت, بهداشت برنامه های غذایی, کاهش وزن, فعالیت بدنی, ایروبیک, عدم خواب کافی, استرس زیاد, بیماری, درمان بیماری, علائم بیماری, انواع بیماری, رژیم, رژیم غذایی, رژیم لاغری, رژیم لاغری دکتر کرمانی, بهداشت, وزارت بهداشت, بهداشت روان, بهداشت حرفه ای, ایمنی و بهداشت, بهداشت
نوشته شده در تاريخ 2015-04-16 توسط dvdclub |
رپورتاژ
دوره آموزشی سقف های کشسان و کفپوش های سه بعدی
انتخاب جراح بینی - بهترین جراح بینی
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
حمل نخاله در تهران
جشن عروسی
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
دوربین مداربسته دیجی همکار
بهترین راه استفاده از خدمات لیزر
میز و صندلی تالاری
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
معرفی دینگ و ذکر تفاوت‌ها
روغن خراطین اصل
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
کیسه پرکن

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول | آموزش کفپوش سه بعدی |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ