از همه جا از همه رنگ
خلاصه قسمت های اخر فریحا , نسبت ایلین و سونردر فیلم روزی روزگاری , ماشین لامبرگینی , مدل اتاق کودک , آهنگ رضا صادقی عاشقتم , مدل مانتوتابستانه , قسمت آخرسریال ترکی فاطما گل , خلاصه فیلم فریحا , امیشا پاتل وهمسرش , مدل کفش زیر مانتو

سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: ماهی و غذاهای دریایی مواد موثر ضد افسردگی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر زهرا عبداللهی افزود: کمبود برخی از مواد مغذی در رژیم غذایی فرد می تواند سبب ایجاد افسردگی شود یا حالت افسردگی فرد را تشدید می کند که اسیدهای چرب امگا3 از جمله این مواد است زیرا کمبود این مواد در رژیم غذایی می تواند افراد را مستعد افسردگی کند.

وی اضافه کرد: برای برطرف کردن کمبود امگا3می توان غذاهای دریایی به خصوص ماهی های چرب،‌ تخم مرغ های غنی شده با امگا3،‌ روغن کانولا، گردو،‌ سویا و سبزی های برگ سبز مصرف کرد.

سرپرست دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: سطح اسید فولیک در خون برخی از افراد مبتلا به افسردگی پایین است و جگر، قارچ و سبزی های برگ سبز به ویژه اسفناج و کلم بروکلی، گوشت گاو کم چربی،‌ سیب زمینی، آب پرتقال و لوبیا از منابع اسید فولیک هستند.

دکتر عبداللهی افزود: ویتامینB6 نیز در درمان و پیشگیری از افسردگی موثر است و این ویتامین به طور گسترده در غذاها وجود دارد که گوشت، غلات به خصوص گندم، سبزی ها و مغزها حاوی این ویتامین هستند.

نوشته شده در تاريخ 2015-08-19 توسط dvdclub |
رپورتاژ
معرفی دینگ و ذکر تفاوت‌ها
روغن خراطین اصل
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
کیسه پرکن
گیفت کارت
انجام پایان نامه
سئو و بهینه سازی سایت و کسب درآمد از طریق آن
لیپوماتیک
نمایندگی برندها در ایران
سامانه جامع مشاغل شهرری
سامانه جامع مشاغل شهرری
دانلود پایان نامه های ارشد
قیمت پرینتر | قیمت سرور | خرید کالاهای دیجیتال
کاشت و طراحی ناخن به روش قالبی
فال حافظ
معرفی سایت اکسپرت سئو و خدمات تیم اکسپرت سئو
سئو یعنی چی ؟
دانلود موزیک در دهکده موزیک

لینک های مفید
تالار | صندلی تالار | دانلود رایگان تحقیق |
vpn خرید | تابلو سنکرون و پارالل دیزل ژنراتور | کاغذ دیواری | کاغذ دیواری |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ